Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2019 19:48 - Далеч от маловажните неща
Автор: merini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1844 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 14.04.2020 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

::: Далеч от маловажните неща :::

ТОЙ:
Кажи ми, щастлива ли си от вървежа на света?
Ще потърсиш ли важните неща?

Или твоите цели са различни?
Чувствам се изгубен.
Насред щастието копнея за промяна
,
а
злочестината ми носи страхове.

ТЯ:
Кажи ми,
не ти ли дотежа от напразните усилия на твоята душа?
Ще потърсиш ли важните неща?
Защо упорито заглушаваш повика на своето сърце?  
Чувствам се изгубена.
Насред щастието копнея за промяна,
а злочестината ми носи страхове.

Навлизам сред "дълбоките води", не ме е страх.
Само така ще се спася!
"Надълбоко", далеч от повърхностните неща, не ще ни наранят.
Там не се налага да живеем с маловажните неща.

Далеч, далеч, далеч.

Далече сме вече ние.
Далеч сме от маловажните неща.

~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~

::: In the Shallow :::

HE:
Tell me somethin" girl
Are you happy in this modern world?
Or do you need more?
Is there somethin" else you’re searchin" for?
I’m falling.
In all the good times I find myself longin" for change.
And in the bad times, I fear myself.

SHE:
Tell me something boy.
Aren’t you tired tryin" to fill that void?
Or do you need more?
Ain’t it hard keeping it so hardcore?
I’m falling.
In all the good times I find myself longin" for change
And in the bad times, I fear myself.

I’m off the deep end, watch as I dive in.
I’ll never meet the ground.
Crash through the surface, where they can’t hurt us,
we’re far from the shallow now. 

In the shallow, shallow

In the shallow, shallow
We’re far from the shallow now.

~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~:::~

Песента „In the Shallow“ спечели Оскар, две награди Грами и Златен Глобус.
 






Гласувай:
4



1. emelika - Нека сме далече
19.03.2019 19:45
от маловажните неща.
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздравления за публикацията!
20.03.2019 12:59
Чудесен филм и чудесна дълбока, пълна с истина и любов песен за важните стъпки в живота, които трябва да направим, за да постигнем щастие!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 542856
Постинги: 211
Коментари: 52
Гласове: 250